[  Add to Bookmark  -  Make Home Page   ] [  بازگشت به خانه ]


   گالری عکس   Photo Gallery

   گالری عکس   Photo Gallery

   گالری عکس   Photo Gallery

Hannover IT Limited - Domain and Host

منوی اصلی

 بازگشت به صفحه اصلی

رژیم و سلامت

 رژیم سلامتی با سالادها

 رژیم های لاغری

 خواص دارویی میوه ها و سبزیها

 پزشکی

همسران

 دوران عقد

 همسر خود را موش کنید

 مات کردن خانواده همسر

 سوالات زوجهای جوان

 هدیه به زوجهای جوان

 پندهای ازدواج

از همه جا،از همه طرف

 سینما

 خبرهای ویژه

 حوادث جالب

سرگرمی

 روز sms

 فال وطالع بینی

 خبرهای جالب

 لطیفه

 داستان هفته

 سخن بزرگان

 طنز

 پند روز

 بازیگر هفته

 ورزشکار هفته

بلوغ و نوجوانی

 بلوغ و جوش صورت

گالری عکس

 عکس روز

 طبیعت

 خنده دار

 حیوانات

 گوناگون

خانه و خانه داری

 خانه داری برای نوعروسان

رازهای موفقیت

 تغییر کنید تا بهترین شوید

 رویارویی با بحران

 خوشبخت باشید

 کلیدهای موفقیت

 روزشمار آرامش

زنان

 درمان نازایی

 سلامتی دوران بارداری

مردان

 مردان

آرایش و زیبایی

زیبایی در زنان

قد بلند شوید

 یوگای صورت

 گیاهان آرایشی

خودشناسی

 شخصیت شناسی با اعداد

 تست روانشناسی

رازو نیاز

 دعاهای مشکل گشا

 عجائب امام زمان

کودکان

 تغذیه و رژیم غذایی کودکان

 فرزند باهوش بخواهید

 آشپزی کودکان

موبایل و کامپیوتر

 برنامه های موبایل

 دانلود نرم افزار

 تالار موبایل

آگهی رایگان

 آگهی رایگان شما

 نیازمندیها : اتومبیل

 نیازمندیها : املاک

 نیازمندیها : خدمات

 نیازمندیها : آموزش

 نیازمندیها : لوازم

 نیازمندیها : کامپیوتر

 نیازمندیها : ارتباطات

 نیازمندیها : بازار کار

 نیازمندیها : صنعت

 نیازمندیها : شخصی

آخرین اخبار  جهان

اثرات نوشيدن شير پس از ورزش [ August 11, 2007 ]

ایرنا-پژوهشگران كانادايي اعلام كردند نوشيدن دو ليوان شير پس از ورزش به سوزاندن بيشتر چربي و افزايش حجم ماهيچه‌اي كمك مي‌كند.
به گزارش ساينس ديلي، محققان دانشگاه مك مستر در هميلتون ايالت اونتاريو، ‪ ۵۶‬مرد ‪ ۱۸‬تا ‪ ۳۰‬را طي يك دوره ‪ ۱۲‬هفته‌اي بررسي كردند. براي اين افراد يك برنامه سنگين بلندكردن وزنه طي پنج روز هفته ارايه شد.

شركت‌كنندگان در اين مطالعه پس از ورزش دو ليوان شير كم چربي يا نوشيدني سويا با همان ميزان پروتئين و انرژي و يا نوشيدني كربوهيدرات مصرف كردند.

گروهي كه شير نوشيدند حدود يك كيلوگرم چربي و گروهي كه كربوهيدرات مصرف كردند نيم كيلوگرم چربي از دست دادند اين در حالي است آنهايي كه نوشيدني سويا خوردند چربي از دست ندادند.

در عين حال گروهي كه شير نوشيدند در مقايسه با آنهايي كه سويا مصرف كردند ‪ ۴۰‬درصد و يا ‪ ۱۱۳۵‬گرم بيشتر به حجم ماهيچه‌اي خود افزودند. علاوه بر اين گروه شير شاهد ‪ ۳۶‬درصد و يا ‪ ۱۵۰۰‬گرم حجم ماهيچه‌اي بيشتر نسبت به گروه كربوهيدرات بودند.

نتايج اين تحقيقات در نشريه آمريكايي تغذيه باليني به چاپ رسيده است.


کاریکاتور
عکس از گلها
عکس خنده دار
بچه ها
ماشینهای زیبا
عکسهای سینما
حیوانات
عاشقانه ها
جواهرات
ورزش
طبیعت
کارت پستال
 ژورنال زیبا
هنرهای زیبا
خطای چشم
نقاشیهای زیبا
 ماسک های سینما
ساختمانها
تصاویر ناراحت کننده
 تخم مرغ های زیبا
رازهای عشق
کیف و کفش
والنتاین
شوخی با مشاهیر
 جشن جام جهانی
 اخرین عکسها
 پر بیننده ها

Copyright © 2004-2007 parsipic.com All rights reserved-Designed By  parsipic.com