[  Add to Bookmark  -  Make Home Page   ] [  بازگشت به خانه ]


   گالری عکس   Photo Gallery

   گالری عکس   Photo Gallery

   گالری عکس   Photo Gallery

Hannover IT Limited - Domain and Host

منوی اصلی

 بازگشت به صفحه اصلی

رژیم و سلامت

 رژیم سلامتی با سالادها

 رژیم های لاغری

 خواص دارویی میوه ها و سبزیها

 پزشکی

همسران

 دوران عقد

 همسر خود را موش کنید

 مات کردن خانواده همسر

 سوالات زوجهای جوان

 هدیه به زوجهای جوان

 پندهای ازدواج

از همه جا،از همه طرف

 سینما

 خبرهای ویژه

 حوادث جالب

سرگرمی

 روز sms

 فال وطالع بینی

 خبرهای جالب

 لطیفه

 داستان هفته

 سخن بزرگان

 طنز

 پند روز

 بازیگر هفته

 ورزشکار هفته

بلوغ و نوجوانی

 بلوغ و جوش صورت

گالری عکس

 عکس روز

 طبیعت

 خنده دار

 حیوانات

 گوناگون

خانه و خانه داری

 خانه داری برای نوعروسان

رازهای موفقیت

 تغییر کنید تا بهترین شوید

 رویارویی با بحران

 خوشبخت باشید

 کلیدهای موفقیت

 روزشمار آرامش

زنان

 درمان نازایی

 سلامتی دوران بارداری

مردان

 مردان

آرایش و زیبایی

زیبایی در زنان

قد بلند شوید

 یوگای صورت

 گیاهان آرایشی

خودشناسی

 شخصیت شناسی با اعداد

 تست روانشناسی

رازو نیاز

 دعاهای مشکل گشا

 عجائب امام زمان

کودکان

 تغذیه و رژیم غذایی کودکان

 فرزند باهوش بخواهید

 آشپزی کودکان

موبایل و کامپیوتر

 برنامه های موبایل

 دانلود نرم افزار

 تالار موبایل

آگهی رایگان

 آگهی رایگان شما

 نیازمندیها : اتومبیل

 نیازمندیها : املاک

 نیازمندیها : خدمات

 نیازمندیها : آموزش

 نیازمندیها : لوازم

 نیازمندیها : کامپیوتر

 نیازمندیها : ارتباطات

 نیازمندیها : بازار کار

 نیازمندیها : صنعت

 نیازمندیها : شخصی

آخرین اخبار  جهان

تاثیر روغن ماهی در حفظ ... [ April 28, 2007 ]

جام جم آنلاين: سطوح بالای اسیدهای چرب امگا-سه که در روغن ماهی یافت می شود به حفظ توانایی تفکر در سالمندان کمک می کند.
به گزارش رویترز نتایج مطالعه محققان هلندی نشان می دهد رژیم غذایی حاوی اسید های چرب امگا – سه بویژه آیکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) در برابر زوال ذهن و بیماری آلزایمر اثر حفاظت بخش دارند.

به گفته محققان در این مطالعه مشخص شد افرادی که ماهی یکی از اجزای اصلی برنامه غذائیشان بوده در مقایسه با کسانی که ماهی نمی خوردند کمتر دچار ضعف عملکرد شناختی شده بودند.
این محققان همچنین دریافتند مصرف ماهی و دریافت EPA+DHA نه با نقص قدرت شناختی بلکه با زوال شناختی رابطه مشخصی دارد.
محققان مصرف روزانه 400 میلی گرم EPA و DHA که در ماهی ، گوشت ، تخم مرغ ، تره فرنگی و محصولات غلات یافت می شوند را توصیه می کنند.
در مطالعه دیگری که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد محققان نشان داده اند سطوح خونی EPA و DHA با کاهش زوال توانایی کلامی ارتباط دارد.
همچنین مشخص شده EPA از ویژگی های ضد انعقاد خون و ضد التهابی برخوردار است که با هم در حفظ عملکرد شناختی موثرند.

کاریکاتور
عکس از گلها
عکس خنده دار
بچه ها
ماشینهای زیبا
عکسهای سینما
حیوانات
عاشقانه ها
جواهرات
ورزش
طبیعت
کارت پستال
 ژورنال زیبا
هنرهای زیبا
خطای چشم
نقاشیهای زیبا
 ماسک های سینما
ساختمانها
تصاویر ناراحت کننده
 تخم مرغ های زیبا
رازهای عشق
کیف و کفش
والنتاین
شوخی با مشاهیر
 جشن جام جهانی
 اخرین عکسها
 پر بیننده ها

Copyright © 2004-2007 parsipic.com All rights reserved-Designed By  parsipic.com